duminică, 18 septembrie 2011

Subway îşi adaptează produsele după preferinţele românilor

Subway va comercializa în România atât meniurile oferite în toate ţările unde este prezent, dar şi unele produse adaptate la gusturile românilor.

Sandwich-uri cu carne sau cu legume, salate, băuturi răcoritoare, cafea, iaurt parfait sau prăjiturele. Acestea sunt ofertele Subway, cel mai mare lanţ de restaurante fast food din lume, în toate restaurantele sale. Oficialii companiei susţin că şi în România, meniul va fi acelaşi ca peste tot. Vor exista însă şi produse special create pe gustul românilor. „Vom oferi clienţilor români aceleaşi sanwich-uri şi salate pe care le oferim tuturor clienţilor noştri. Putem spune însă că vom adapta unele produse astfel încât să corespundă gusturilor locale, pentru că pentru noi cel mai important lucriu este satisfacţia clientului”, a declarat pentru MONEY.ro Rumen Radev, Development Agent în cadrul Subway® Restaurant.

Potrivit acestuia, lista de produse din restaurantele Subway se va mări cu timpul. „La Subway ne întâmpinăm clienţii într-o atmosferă prietenoasă, cu un zâmbet pe faţă. De asemenea, oferim clienţilor oportunitatea de a gusta mâncare proaspătă şi sănătoasă într-un timp scurt”, mai spune Radev.

Cel mai mare lanţ de restaurante fast food din lume va intra în această tomnă şi pe piaţa autohtonă, cu cel puţin trei unităţi în Bucureşti, până la finele acestui an. De asemenea, pentru următorii patru ani sunt planificate 40 de unităţi în toată ţara. Primul restaurant Subway va fi operat de un antreprenor local.

Din 2010, grupul american Subway a devenit cel mai mare lanţ de restaurante tip fast-food din lume, compania detronând atunci Mc Donald's din punct de vedere al numărului de unităţi. La data de 1 ianuarie 2011, Subway avea 33.479 de restaurante la nivel mondial şi vânzări de 15,2 miliarde de dolari. Sursă: money.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu