vineri, 30 septembrie 2011

Legume uriașe în grădina unui brașovean

În grădina lui Constantin Gheorghe, din Stupini, Braşov, te simţi ca un Gulliver în Ţara Minunilor. Omul are în bătătură nişte dovleci care zici că nu se mai termină, cel mai lung măsurând 1,35 metri, şi o sfeclă furajeră care cântăreşte 14 kilograme.

Secretul pentru toate aceste năzdrăvănii - ne spune agricultorul- este dragostea şi îngrăşământul natural cu care le îngrijeşte. Răsădit în primăvară din seminţe bavareze, dovleacul a crescut în câteva luni cât Făt-Frumos într-un an. Are acum 1,35 de metri şi cântăreşte peste 5 kg, în timp ce un exemplar obişnuit nu e mai mare de 30-40 cm.

“Am primit seminţe de la un prieten din Germania. Nu le-am pus îngrăşământ, nu am fertilizat pământul şi m-am trezit cu ditamai dovleacul, de-am rămas şi eu surprins”, ne-a declarat Constantin Gheorghe. Dacă dovleacul este cea mai lungă legumă din grădină, sfecla furajeră este cea mai grea. Aceasta cântăreşte aproape cât nepoţica lui de 6 ani, 14 kilograme. Sursa: libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu