McDonald's a vândut în timp sute de feluri de produse, însă nu toate  sunt la fel de populare ca Big Mac. Unele sendvişuri au eșuat din cauza  marketingului ineficient, a campaniilor de lansare orientate greşit sau a  reticenţei consumatorului faţă de schimbare. În cele mai multe cazuri,  de vină a fost prostul gust. 
Yahoo.com face o listă a celor mai puţin apreciate 12 produse de la McDonald's:
McLobster  . Homarul îndesat într-o chiflă de hot dog nu a avut succes din cauza  preţului exagerat, 5,99 dolari, dar şi pentru că e greu de crezut că o  astfel de carne poate fi ţinută proaspătă într-un fast food. În prezent,  se mai comercializează doar în Canada. 
McGratin Croquette.  Creat special pentru piaţa japoneză, acest sendviş conţine macaroane,  creveţi şi piure. Acest produs nu s-a vândut în primul rând din cauza  gustului ciudat, descris de unii consumatori drept "pufos şi cremos",  dar şi din cauza marketingului deficitar. 
Hula Burger. A fost  creat de fondatorul McDonald's, Ray Croc, special pentru catolici, care  nu mâncau carne vinerea. Croc a înlocuit carnea de vită cu o bucată de  ananas prăjit, învelit în caşcaval.
Pizza şi McPizza. Cele două  produse nu au avut succes pentru că dura foarte mult prepararea lor, iar  oamenii nu erau dispuşi să aştepte. În plus, concurenţa pe piaţa  pizzeriilor era acerbă. Dacă voiau pizza, oamenii mergeau la Domino's  sau la Pizza Hut, nu veneau la McDonald's, notează sursa.
McAfrika.  Conţinea carne de vită, caşcaval, roşii şi salată, într-un buzunar de  pită. Nu gustul sau ingredientele au fost problema, ci campania  dezastruoasă de marketing. McAfrika a fost lansat în 2002, în timpul  revoltelor din Africa de Sud.
Arch Deluxe. Acest sendviş uriaş,  destinat exclusiv adulţilor, conţinea carne de vită (114 grame), bacon  condimentat, salată, roşii, caşcaval, ceapă, ketchup şi "un sos secret",  notează sursa. Sendvişul nu a avut succes din cauza reclamei  dezastruoase, în care apar mai mulţi copii care gustă din Arch Deluxe şi  spun că este scârbos.
McHot Dog. Nu a avut un gust rău, însă  consumatorii pur şi simplu nu s-au putut obişnui cu faptul că pot mânca  un hot dog la McDonald's. Ulterior, McHot Dog a fost reintrodus în  Japonia, unde are mai mult succes, pentru că poate fi "personalizat" cu  mai multe ingrediente.
McDLT. Era un sendviş simplu, care  conţinea carne de vită, salată şi roşii. Însă ingredientele erau  separate, astfel încât carnea să se păstreze caldă, iar legumele, reci.  McDLT s-a vândut bine până când americanii au început să fie mai atenţi  cu mediul şi să refuze să mai cumpere un sendviş care avea ambalaj  dublu. În plus, McDLT avea şi un conţinut foarte mare de grăsime, astfel  că a fost scos de pe piaţă.
McLean Deluxe. A reprezentat unul  dintre primele eforturi ale McDonald's de a fi percepută drept o  companie preocupată de sănătatea clienţilor. Deşi avea un conţinut de  doar 9% grăsime, McLean Deluxe a fost scos de pe piaţă, când clienţii au  aflat că sendvişul conţine alge de mare, care să suplinească lipsa  grăsimii.
Big'N'Tasty. A fost o încercare eşuată a McDonald's de a concura cu Whopperul de la Burger King.
McSpaghetti.  La fel ca în cazul McPizza, clienţii veneau la McDonald's pentru  hamburgeri şi cartofi prăjiţi, nu pentru feluri de mâncare mai  pretenţioase. Un alt produs care a eşuat la fel de rapid a fost  McLasagna.
Super-size. Varianta de meniu "super-size" a trebuit  eliminată, după apariţia filmului documentar "Super Size Me", care arată  efectele dezastruoase ale consumului regulat de porţii mari de la  McDonald's. Sursă: gandul.info

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu