Compania ePayment a procesat 89% din volumul plăţilor online, respectiv 106,7 milioane de euro, în creştere cu 13% faţă de perioada similară a anului 2010.
„Deşi  2011 este un an marcat de instabilitate economică, industria comerţului  electronic şi-a păstrat ritmul de creştere de două cifre şi rămâne în  continuare o piaţă în plină dezvoltare. Mă refer în primul rând la  creşterea interesului companiilor care se orientează astfel către un nou  canal de vânzare şi promovare, dar şi la creşterea competiţiei în  industrie, în special din partea băncilor care se arată acum mult mai  interesate în dezvoltarea şi promovarea acestui segment, ceea ce nu  poate fi decât benefic industriei”, a declarat Daniel Nicolescu, CEO  ePayment, companie membră a PayU Group.
O  altă tendinţă pozitivă în industria comerţului electronic este  diversificarea coţului de cumpărături, fenomen evidenţiat de creşterea  înregistrată de anumite categorii de produse.
Astfel, potrivit datelor companiei, segmentele magazinelor online care comercializează flori, cărţi şi cadouri au crescut cu 75%, 76% şi respectiv 64% iar creşteri semnificative s-au înregistrat, de asemenea, şi pe alte categorii de produse, precum jucării (56%) sau confecţii (24%), valoarea coşului mediu crescând, de asemenea, cu 21% şi atingând valoarea de 69 euro.
„Evoluţia acestor segmente indică faptul că românii apelează tot mai mult la achitarea online a diferitelor cumpărături uzuale iar creşterea numărului de magazine online determină dezvoltarea industriei comerţului electronic, aducând noi cumpărători şi stimulând adopţia plăţilor online”, a declarat Marin Mitroi, director general Romcard.
În ceea ce priveşte evoluţia pentru următoarea perioadă, pentru finalul anului, atât Romcard, cât şi ePayment confirmă estimările de la mijlocul anului, potrivit cărora, piaţa comerţului electronic cu plată online va depăşi valoarea de 160 de milioane de euro.
De asemenea, conform estimărilor companiei, în 2012 piaţa va cunoaşte o nouă creştere, în special datorită unor produse, servicii şi acţiuni de promovare noi, care vor atrage cumpărătorii online. Sursă: dailybusiness.ro
Astfel, potrivit datelor companiei, segmentele magazinelor online care comercializează flori, cărţi şi cadouri au crescut cu 75%, 76% şi respectiv 64% iar creşteri semnificative s-au înregistrat, de asemenea, şi pe alte categorii de produse, precum jucării (56%) sau confecţii (24%), valoarea coşului mediu crescând, de asemenea, cu 21% şi atingând valoarea de 69 euro.
„Evoluţia acestor segmente indică faptul că românii apelează tot mai mult la achitarea online a diferitelor cumpărături uzuale iar creşterea numărului de magazine online determină dezvoltarea industriei comerţului electronic, aducând noi cumpărători şi stimulând adopţia plăţilor online”, a declarat Marin Mitroi, director general Romcard.
În ceea ce priveşte evoluţia pentru următoarea perioadă, pentru finalul anului, atât Romcard, cât şi ePayment confirmă estimările de la mijlocul anului, potrivit cărora, piaţa comerţului electronic cu plată online va depăşi valoarea de 160 de milioane de euro.
De asemenea, conform estimărilor companiei, în 2012 piaţa va cunoaşte o nouă creştere, în special datorită unor produse, servicii şi acţiuni de promovare noi, care vor atrage cumpărătorii online. Sursă: dailybusiness.ro

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu