vineri, 23 martie 2012

„Hai pe net!” îşi propune să aducă în spaţiul virtual peste 10.000 utilizatori noi

hai pe net
Fundaţia EOS, cu susţinerea Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale şi a Consorţiului  Alianţa Digitală pentru România lansează, în perioada 26 – 30 martie, campania Hai pe net! 2012.

Hai pe net! este o campanie naţională de incluziune digitală organizată de Fundaţia EOS România în parteneriat cu telecentre, biblioteci, şcoli, PAPI şi alte organizaţii şi instituţii dedicate alfabetizării digitale în România.

Anul acesta campania îşi propune să aducă online peste 10.000 de utilizatori noi, oameni care fie nu au folosit niciodată internetul, fie învaţă să folosească e-servicii noi (ex. cumpărături sau plăţi online, cursuri de formare profesională online, participare în comunităţi sociale virtuale).

Temele Hei pe net! 2012 vor face referire la:
• Îmbătrânire activă
• Creşterea şanselor de angajare a tinerilor
• Participare civică
• Învăţare inter-generaţii
• Servicii online pentru cetăţeni

IncreaseÎn cadrul ediţiei trecute, care a avut loc în săptămâna 28 februarie – 5 martie 2011, cu sprijinul a peste 500 de telecentre (e-centre, Biblioteci publice, Puncte Acces Public la informaţie şi ONG-uri), la nivel naţional a fost atras în campanie un număr de 16961 de participanţi, rezultat care a calificat România pe locul 3 în cadrul campaniei la nivel european.

Hai pe net! 2012 este o campanie iniţiată la nivel European de către Telecentre-Europe, o reţea de suporteri ai incluziunii digitale. La nivel european, Campania este susţinută de Microsoft, Liberty Global, Accenture, European Broadcasters Union şi Comisia Europeană.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu