luni, 24 octombrie 2011

Trends: Nestle oferă clienților săi bomboane personalizate

Nestle a lansat recent un brand de lux pentru a oferi clienţilor săi bomboane de ciocolată personalizate, scrie AFPnews.

Noul brand se va numi Maison Cailler şi va vinde ciocolată online. Clienţii intră pe site unde îşi aleg aromele preferate printr-un chestionar online, apoi în 48 de ore primesc o cutie cu bomboane selectate conform preferinţelor lor.

"Maison Cailler este răspunsul timpurilor în care trăim", spune Cédric Lacroix, directorul Nestlé's Chocolate Centre of Excellence, din Elveţia.
"Oamenii caută acum produse şi servicii personalizate şi preferă să le cumpere din ce în ce mai mult online". Nestle îşi marketează colecţia ca fiind haute couture-ul ciocolateriei, ridicând producţia la acelaşi grad de sofisticare ca pentru orice alt produs premium. "Ciocolata are pentru connaisseurs aceleaşi atribute ca vinul", explică Lacroix.

De altfel conceptul de ciocolată personalizată provine din alt trend recent apărut în lumea ciocolateriei de lux: degustările de ciocolată. Sursa: zf.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu