joi, 7 iunie 2012

Petru Buiuca, marele câștigător al concursului „MasterChef"

Emoţiile şi palpitaţiile au luat sfârşit aseară pentru cei patru finalişti ai show-ului „MasterChef", de la PRO TV! Marele câştigător este Petru Buiuca, cel care a plecat acasă cu premiul de 50.000 de euro. Click! a stat de vorbă, în exclusivitate, cu el. Am aflat că la 15 ani se considera un adevărat vrăjitor în bucătărie şi că banii vrea să-i investească într-o afacere.

Te aşteptai să câştigi marele premiu?

Petru Buiuca: Îmi doream foarte tare să câştig. Faptul că am reuşit să stau în top şi să fiu calm şi perseverent tot timpul cred că m-a adus aici. Câştigarea titlului de „MasterChef" a fost o încununare a eforturilor mele.

Aşadar, ai câştigat graţie perseverenţei tale? Nu crezi că ai avut şi alte atuuri?

Ba da. Am câştigat şi datorită personalităţii mele şi a stilului meu de gătit care s-a văzut şi în mâncare. Îmi place să gătesc şi să mă surprind inclusiv pe mine.

Îmi place să experimentez şi să-mi las amprenta în farfurie. Şi am reuşit. Am creat feluri de mâncare frumos aranjate şi cu un gust fenomenal.

Ce vei face cu banii?

Îmi voi susţine un proiect personal, photobites.ro. E un fel de început al visului meu, o afacere în domeniu. Zilele acestea sper să-i dau drumul.

Apoi doresc să încerc şi câteva bucătării internaţionale pe pielea mea, Spania şi Franta, mai ales. Şi doresc să-mi ajut familia, aşa cum am spus în repetate rânduri şi în emisiune. Aşa este frumos, nu? Increase

Norocosul a câștigat 50.000 de euro. Show-ul a fost urmărit de aproape 3 milioane de români

Petru Buiuca e amorezat până peste urechi de iubita lui, Anca, despre care spune că l-a cucerit cu... zâmbetul. "Mi-a plăcut instant zâmbetul ei. Te blochezi!".

Câştigătorul de la "MasterChef" spune că se pricepe şi ea la arta culinară, dar tot el e şeful în bucătărie: „Are un talent fenomenal de a mânca tot ce fac eu delicios. Sincer, are talent la gătit, dar e la început. Are alte pasiuni la care se descurcă fenomenal, cum ar fi arhitectura".

Petru mai spune că fără Anca nu ar fi ajuns până aici: „Îi datorez acest trofeu, în mare parte, ei! Mulţumesc, iubito!". Sursa: click.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu